luni, 1 martie 2010

145. A venit primvara

A venit primăvara !


Gânduri numai lumină !




8 comentarii:

Laura spunea...

Bine ca a venit!!! :)

karma police spunea...

si tie strasihastrule

denisia spunea...

O zi plină de pace, lumină, soare şi culoare.

Daniela spunea...

Domnule Grigore Rotaru , va rog sa primiti un Premiu din partea mea pentru articolele interesante pe care le am gasit pe blogul Dvs.
Sper sa va bucure !
Va doresc o primavara superba!

ps. premiul il gasiti pe blogul meu

GRIGORE ROTARU spunea...

Multumesc pentru vizita !

GRIGORE ROTARU spunea...

Pentru domnita Daniela,

Cum altfel: bucurie mare ! Caut ajutor pentru procedurile tehnice necesare in asa situatie ... trebuie sa reusesc. Ce surpriza!
Multumesc: eu urmaream blogul dv. in mod pasnic, fascinat ca vorbiti limba romana asa de limpede la asa departari. Fie sa vi se implineasca tot ce imi doriti mie!

Unknown spunea...

Multumesc.;)

Anonim spunea...

Vreau să-i trimit o piesă frumoasă, de primăvară...sper să-ţi placă :)

http://www.youtube.com/watch?v=fCKmbbsJscc&feature=player_embedded