luni, 1 martie 2010

145. A venit primvara

A venit primăvara !


Gânduri numai lumină !




8 comentarii:

Laura spunea...

Bine ca a venit!!! :)

karma police spunea...

si tie strasihastrule

denisia spunea...

O zi plină de pace, lumină, soare şi culoare.

Daniela spunea...

Domnule Grigore Rotaru , va rog sa primiti un Premiu din partea mea pentru articolele interesante pe care le am gasit pe blogul Dvs.
Sper sa va bucure !
Va doresc o primavara superba!

ps. premiul il gasiti pe blogul meu

GRIGORE ROTARU spunea...

Multumesc pentru vizita !

GRIGORE ROTARU spunea...

Pentru domnita Daniela,

Cum altfel: bucurie mare ! Caut ajutor pentru procedurile tehnice necesare in asa situatie ... trebuie sa reusesc. Ce surpriza!
Multumesc: eu urmaream blogul dv. in mod pasnic, fascinat ca vorbiti limba romana asa de limpede la asa departari. Fie sa vi se implineasca tot ce imi doriti mie!

MONICA DANIELA spunea...

Multumesc.;)

adinna spunea...

Vreau să-i trimit o piesă frumoasă, de primăvară...sper să-ţi placă :)

http://www.youtube.com/watch?v=fCKmbbsJscc&feature=player_embedded